Hot-Line k dodávnanému software
Pro všechny produkty firmy Accord je k dispozici telefonický Hot-Line. Využívání této konzultační linky je placenou službou. Klient si ji může předplatit uhrazením ročního paušálu, jehož velikost se stanovuje na základě velikosti zakoupené instalace v rámci tzv. údržby. Ceny jsou uvedeny v aktuálním ceníku. Uživatelům bez uhrazeného paušálu je účtováno za započatou minutu dle aktuálního ceníku.
Co poskytuje telefonická konzultační linka Hot-Line:
Základní nastavení včetně instalace
- Postup při instalaci
- Postup při nastavení řad dokladů, účtové osnovy, ukazatelů pro výkazy a apod.
- Nastavení skladů
- Nastavení uživatelů a přístupových práv
- Definice tiskáren
- Nastavení parametrů
- Nastavení předkontací
Pomoc při chybových stavech
- Konzultace daného chybového stavu
- Postup při odstranění chyby
Konzultace
- Vysvětlení (popis) konkrétní funkce
- Kde najdu hledanou funkci
- Kterou funkci nejlépe použít v konkrétním případě
Definice tiskových sestav, výkazů a nastavení filtrů
- Pomoc při definici filtrů a rozšíření, včetně jejich uložení apod.
- Definice standardních opisů pomocí generátorů tiskových výstupů
Vzdálenou správu systému
- Realizace bezpečného vzdáleného přístupu k instalaci uživatele přes internet
- Okamžitá reakce a většinou i vyřešení problému přímo u uživatele nezávisle na vzdálenosti od sídla firmy
- Asistence při konfiguraci nebo reinstalaci