Modul OBJEDNÁVKY A KONTRAKTY
Základní charakteristika modulu
Modul OBJEDNÁVKY slouží k zakládání, správě a realizaci nákupu a prodeje. Objednávky sestavujeme výběrem produktů (zboží), ceny se předvyplňují dle cenové skupiny partnera. Dodací a platební podmínka se přebírá z karty partnera. Do objednávky lze založit libovolný počet produktů, textů a poznámek.
Z objednávek lze automaticky vytvářet faktury a současně sledovat stav plnění objednávky, realizaci objednávky. Každou položku objednávky lze dodávat a fakturovat libovolným počtem dílčích dokladů, zároveň lze dodávky a fakturaci libovolně kumulovat.
Agenda umožňuje sledovat stav objednaného zboží a produktů ve vztahu k dodací lhůtě včetně realizace a má vazbu na skladové hospodářství. Je možná rezervace zboží a zjišťovat přehledné statistiky prodeje v různých pohledech.
Dále můžeme sledovat POPTÁVKY a NABÍDKY v samostatných kartotékách. Struktura údajů poptávek a nabídek odpovídá základní struktuře prodejních objednávek v záložkách Detail, DPH, Vazby, Poznámka a Zboží a Částky. Kód zboží není nutné v poptávkách ani nabídkách specifikovat, lze zadat bližší specifikaci produktu a použít pomocný kód zboží * - Neurčené zboží. Až v okamžiku upřesnění a zanesení do kartotéky zboží lze kód zboží upřesnit. Z jedné poptávky lze generovat opakovaně.